Известие

Collapse
No announcement yet.

НедостиК на ток?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • НедостиК на ток?!

    Здравейте приятели,
    Пак пиша по нощи'те ...ама пусто време...

    Та да си дойда на въпроса

    От доста време като натоваря колицата с харчители на ток (фарове; климатик; радио и пр. ) на ниските обороти (под 1500об.) почва да не и стига ток.

    Ходих на няколко майстора, всички казват различно.

    1. да сменя алтернатора с по-мощен
    2. да сменя ролката на алтернатора с по малка (което щяло вдиге оборотите на алтернатора)
    3. да съм сложил 2-ри акумулатор или такъв с голям ампераж (сега съм с 72 амп)

    4. Да съм сменил колата

    Последното естествено отпада, но какво да правя , иде зима, а немога на всеки светофар да я държа в обороти?


    С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА

  • #2
    каква кубатура е алфата,да не е хлабав ремъка
    алфа ромео 156 1.8 тс -на части
    алфа ромео 164 2.0тс -на части
    нисан примера п10 1,6 16в хечбек
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ебати диагнозите....

      Или просто смени майстора... Не могат да замерят и видят къде е проблема или какво ? От това дето си писал ми се струва че някой яко "мята боб" какво може да и е на колата....

      Акумолатора отпада за мен...
      "Тунинга" на ролката също (ако е оригиналната).
      Алтернатора не се сменя, а ремонтира (ако има проблем в него)

      другото трябва да се види от човек, който знае какво да гледа.
      2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
      GSM: 0888 520 600

      Comment


      • #4
        Здрасти,

        реле регулатора да не би да си заминава?

        Алтернатора - сменяш диоди и четки - и си в джаза.
        НЕ се сменява с нов и не се пипа ролката, защото ротора е балансиран до определени обороти. Ако го "тунинговаш" с по-малка ролка минимум ще опържиш я намотки, я втулки, я лагери.

        П.п. мисля кат Григор - смени си майсторите
        ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
        ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
        Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
        Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

        Comment


        • #5
          като запалиш ,веднага ли ти гасне лампата за акумулатора. като я натовариш свети ли лампата. какво е напрежението на празен ход без товари.
          точка

          Comment


          • #6
            +1 за смяна на "майсторите"... Причини може да има много - аз съм имал кола с карбуратор дето беше задръстен и оборотите падаха до 600, което за алтернатора и беше границата под която не зарежда и даваш същия проблем (просто още една възможност, нищо, че е малко вероятна)...
            ПС: пише се "недостиг"

            Comment


            • #7
              А какво ти е оплакването с токовете? "Мижът" фаровете ли или гледаш стрелката на таблото,че пада под 14В като пуснеш много консуматори?
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Първо благодаря, че се включихте така бързо.

                Когато не е натоварена държи 14в на празен ход. и всичко е наред
                Като вкл вентилатора на климатика и др консуматори токът недостига пада на 12в вентилаторът почва по бавно да върти, двигателя почва да намалява оборотите дори се е случвало да изгасне....

                Препоръчайте майстор, който не хвърля на боб


                С Alfa Romeo НА КРАЙ СВЕТА

                Comment


                • #9
                  Е па в София майстори да искаш .
                  Еле пък и форумни .
                  Бобо & Со. ?
                  Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                  Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                  Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                  Comment


                  • #10
                    значи първо трябва да си оправиш проблема с празния ход. най-вероятно на алтернатора му идват прекалено ниски оборотите.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      значи първо трябва да си оправиш проблема с празния ход. най-вероятно на алтернатора му идват прекалено ниски оборотите.
                      Или на оборотите им идва прекалено малък тока
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        ili otivash na elkon (nqmam BG na telefona )
                        Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Или на оборотите им идва прекалено малък тока
                          +1 Що не идеш при бат Бобо направо и да му проведе едно лечение на операционната маса?
                          Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                          Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                          Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                          Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                          Comment


                          • #14
                            Па тя и мойта баба кат включа климатик и/или перка на въртилатора си пада на 12 волта... И кво от това? И според мен иди на автомонтьор, а не на шивач - от четирите му предложени решения не може да се каже веднага кое е най-глупавото...
                            Все си мисля, че имаме четки и/или колектор за смяна с тебе.
                            Alfa Romeo 164 Super 2.0TS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от VLADius Покажи съобщение
                              Па тя и мойта баба кат включа климатик и/или перка на въртилатора си пада на 12 волта... И кво от това? И според мен иди на автомонтьор, а не на шивач - от четирите му предложени решения не може да се каже веднага кое е най-глупавото...
                              Все си мисля, че имаме четки и/или колектор за смяна с тебе.
                              Пада ти на тебе пияния уред на таблото ти пада, на бира бас че не си я мерил с мултицет
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment

                              Working...
                              X